ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΟΛΑ ΕΔΩ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ !!!


Το ερώτημα είναι μάλλον απλό και είναι το εξής:
Εχει δικαίωμα ένα κράτος να κάνει ότι θέλει αυτό, στα κτίρια που βρίσκονται μέσα στην επικράτειά του;
ΠΡΟΣΟΧΗ:
Η απάντηση δεν είναι και τόσο απλή, όσο ήταν η ερώτηση...
Ο θόρυβος που ξεσηκώθηκε από μερικούς στην Ελλάδα, για την μετατροπή της Αγίας Σοφίας σε τέμενος, έχει κάποιο βάση ή όχι;
__________________________________
ΛΙΓΗ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΕΡΟΛΟΓΟΥΜΕ ΑΣΚΟΠΑ...
1) Ο ναός της Αρτέμιδος στην Εφεσσο ήταν ένα από τα 7 θαύματα του αρχαίου κόσμου.
Πολλοί τον θεωρούσαν λαμπρότερο και από τον Παρθενώνα!
Αρχές του 5ου αιώνα (404 ή 406 μΧ) φανατικοί χριστιανοί της "Βυζαντινής" αυτοκρατορίας, υπό την καθοδήγηση του Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Ιωάννη Χρυσόστομου (ναι, αυτός που άγιασε...) τον κατεδάφισαν!
Για να μην μπορέσουν να τον ξαναχτίσουν οι Ελληνες, που τότε ήσαν ακόμη στην πλειοψηφία τους οπαδοί της πατρώας των Ελληνων κοσμοθέασης, οι χριστιανοί έχτισαν ακριβώς πάνω στην ίδια θέση έναν ναό της Παναγίας.
Μάλιστα χρησιμοποίησαν και τα ίδια υλικά, που προέκυψαν από την καταστροφή του ναού της Αρτέμιδος!
...............................
2) Την ίδια "τύχη" με τον ναό της Αρτέμιδος είχαν και ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ άλλοι αρχαιοελληνικοί ναοί.
Αλλοι περισσότερο ονομαστοί, όπως :
α) Το ιερό της Δήμητρος και της Περσεφόνης, στην Ελευσίνα (εκεί μαζί με τον ναό έκαψαν ζωντανούς και τον τελευταίο ιεροφάντη Ιλάριο και τις ιέρειες του ναού)
β) Το μαντείο του Απόλλωνα, στους Δελφούς (και λήστεψαν τα χρυσά αφιερώματα)
γ) Τον ναό του Ολυμπίου Διός, στην αρχαία Ολυμπία. Από όπου μάλιστα εξαφάνισαν και το χρυσελεφάντινο άγαλμα του Διός (το τερπνόν μετά του ωφελίμου...) που ήταν και αυτό ένα από τα 7 θαύματα του αρχαίου κόσμου.
δ) Το Σεραπείον της Αλεξάνδρειας, με επικεφαλής τον πατριάρχη Αλεξανδρείας Κύριλλο (ναι, άγιασε και αυτός...) που αργότερα ισχυρίστηκε ότι από το γκρέμισμα του αγάλματος του Σέραπι βγήκαν μέσα από το άγαλμα "δαίμονες και ποντίκια"...
Αμέτρητοι άλλοι λιγότερο διάσημοι αρχαιοελληνικοί ναοί και ιερά είχαν την ίδια τύχη. Της καταστροφής και της καταλήστευσης της περιουσίας τους.
_________________________________
Ο ΔΙΑΣΥΡΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ
Αν τους άλλους αρχαιοελληνικούς ναούς τους περίμενε η καταστροφή, τον Παρθενώνα τον περίμενε η ατίμωση...

Κάπου στον 6ο αιώνα, τον μετέτρεψαν σε ναό της... "Παναγίας της Αθηνιώτισσας".

Ο λαμπρός ναός της παρθένου Αθηνάς, ο Παρθενώνας, το μεγαλύτερο καύχημα όλου του Δυτικού πολιτισμού, ξαφνικά απέκτησε... καμπαναριό, κεραμοσκεπές, μισό τρούλο από την μία πλευρά (για στέγαση του ιερού) και ένα σωρό άλλες άθλιες δομικές παρεμβάσεις, για να υπηρετήσει άλλη θρησκεία, από εκείνη για την οποία φτιάχθηκε και υπηρετούσε για 1.200 χρόνια περίπου.
Οι μετώπες του που είχαν περίφημες παραστάσεις από το αρχαιοελληνικό Πάνθεον αποσμιλεύτηκαν (χτυπήθηκαν με κοπίδι και σφυρί, για να καταστραφούν, να μην διακρίνονται).
Οι δύο φωτογραφίες που ακολουθούν είναι καλλιτεχνικές αναπαραστάσεις,
__________________________________
ΚΑΜΙΑ ΜΕΤΑΝΟΙΑ, ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΕΣΒΕΙΣ ΤΗΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ
Ισως να νόμιζε κανείς ότι σήμερα τα πράγματα "έχουν αλλάξει" και ίσως οι οπαδοί και το ιερατείο της θρησκείας της μετάνοιας να δείχνουν κάποια μετάνοια για όλα αυτά, έστω και υποκριτική.
Αμ δε...
Οταν υπάρχουν καθηγητάδες, όπως ο Α. Καλδέλλης, που γράφουν ιστορικά βιβλία, όπως το βιβλίο "ο βυζαντινός Παρθενώνας" όπου μέσα, ανάμεσα σε άλλες ανακρίβειες και μεροληψίες, γράφει:
"ήταν πιο σημαντικός ως χριστιανική εκκλησία απ’ όσο υπήρξε ως ναός στην αρχαιότητα. Η βυζαντινή περίοδος ήταν η εποχή της πραγματικής του δόξας" (!!!)
Ουδέν σχόλιον!
__________________________________
ΕΠΙΛΟΓΟΣ;
Σήμερα οι πρώτοι διδάξαντες την ασέβεια προς άλλες θρησκείες, σοκάρονται, που η Τουρκία θέλει να μετατρέψει (όχι να κάψει ή να κατεδαφίσει, όπως έκαναν οι χριστιανοί) έναν ναό σε τέμενος.
Πόσο μάλλον που πρόκειται για τον ίδιο θεό!
Δεν είναι όπως στην περίπτωση του Παρθενώνα, όπου από ναός της Αθηνάς έγινε ναός της Παναγίας, που είναι δύο εντελώς διαφορετικές θρησκείες...
Οι μουσουλμάνοι έχουν τον ΙΔΙΟ θεό με τους χριστιανούς, αφού και οι δύο είναι παραλλαγές της ιουδαϊκής θρησκείας.
Η διαφωνίες τους είναι μόνο στον ΤΡΟΠΟ λατρείας του.
Οπότε πάλι στον ίδιο θεό θα υπηρετεί η Αγία Σοφία.
Οι διαδικασίες λατρείας θα είναι φυσικά κάπως διαφορετικές, αλλά στον ΙΔΙΟ θεό θα αναφέρονται.
Βέβαια, όλα τα παραπάνω πρέπει να τα δούμε και στην πράξη, εννοείται.
Οψόμεθα...

Δεν υπάρχουν σχόλια